Kısa açıklama
Sınavlarla boğuşan ve bu sene önemli bir sınava girecek olan Oyun Eleştirmeni bir arkadaşınız./OYUNELESTİRMENİ.BLOGSPOT.COM
Tanıtım
Merhaba Ben Cem Mustafa Selçuk !
Anlayacağınız Oyunları eleştirmeyi oynamayı seven bir arkadaşınızım.

Bu Yıl beni çok aktif göremeyecek olsanızda[önemli bir sınava çalışıyor olacağım] Bunlar



youtube.com/tvoyunelestirmeni
Hayatta övündüğünüz şeyler
Örnekler: Liseden sağ salim mezun oldum, 3 çocuğum var vs.

2 Eylül 2014 Salı

League Of Legend Yeni Sihirdar Vadisi

League of legend hepimizin bildiği gibi bir Moba oyunudur. Bu oyun ülkemizde çok ünlüdür ama neden ? Çünkü bu oyuna herzaman güncelleme gelmektedir bu da oyunu hep yeni kalmasını sağlar. Ama oyunun büyük bir eksiği vardı. GRAFİKLER!!! Riot games in yapacağı yeni bir güncellemeyle bu da çözülüyor. Sihirdar'ların merakla beklediği YENİ SİHİRDAR VADİSİ!!! Gerçekten grafikleri çok iyi ve harika oldu ancak aklımızda bir sorun var eski sihirdar vadisi bütün bilgisayarların (eski, yeni vb.) çok kasmadan güzelce oynanabiliyordu ama yeni güncelleme ile eski bilgisayarların kaldirabileceğini pek sanmıyorum. Sadece sihirdar vadisi değil ormandaki canavarlar da yenileniyor. Ejderhanin sinsi gelişi baronun o korkunç çıkışı bir harika !!! Yeni sihirdar vadisi eskisini unutturucak gibi duruyor. League of Legend ve daha fazla oyunla ilgili bilgiler almak için takipte kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder