Kısa açıklama
Sınavlarla boğuşan ve bu sene önemli bir sınava girecek olan Oyun Eleştirmeni bir arkadaşınız./OYUNELESTİRMENİ.BLOGSPOT.COM
Tanıtım
Merhaba Ben Cem Mustafa Selçuk !
Anlayacağınız Oyunları eleştirmeyi oynamayı seven bir arkadaşınızım.

Bu Yıl beni çok aktif göremeyecek olsanızda[önemli bir sınava çalışıyor olacağım] Bunlar



youtube.com/tvoyunelestirmeni
Hayatta övündüğünüz şeyler
Örnekler: Liseden sağ salim mezun oldum, 3 çocuğum var vs.

23 Şubat 2016 Salı

ÇILGIN OYUN ÇILGIN FPS : RAİNBOW SİX SİEGE[TOM CLANCY'S] OYUN İNCELEME DOSYASI # BİLMEM KAÇ !!

Çağımızın En güncel ve stratejik oyunlarından biri olan CS:GO alternatifi olarak tanıdık Rainbow'u
ve ciddende oynadıkça içimdeki "Gökkuşakları" nı hissettim

Sıkı bir CS:GO oyuncusu olarak söylemeliyimki grafik açısındanda taktiksel olarakta gayet tatmin edici Rainbow

Tabii Pazar Olarak CS:GO'yu geçemez o ayrı

Ancak Stratejik ve grafiksel tarafında sürüklüyor

Hele Takımlarda Grup Şeklinde olup biraz Battlefield Katılmış içine

Çokta iyi olmuş

EE bizede Oynamak Düşer

HOŞÇAKALIN

Youtube Kanalımıza Abone Olmayı Unutmayın ! ! ! ! !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder