Kısa açıklama
Sınavlarla boğuşan ve bu sene önemli bir sınava girecek olan Oyun Eleştirmeni bir arkadaşınız./OYUNELESTİRMENİ.BLOGSPOT.COM
Tanıtım
Merhaba Ben Cem Mustafa Selçuk !
Anlayacağınız Oyunları eleştirmeyi oynamayı seven bir arkadaşınızım.

Bu Yıl beni çok aktif göremeyecek olsanızda[önemli bir sınava çalışıyor olacağım] Bunlar



youtube.com/tvoyunelestirmeni
Hayatta övündüğünüz şeyler
Örnekler: Liseden sağ salim mezun oldum, 3 çocuğum var vs.

23 Haziran 2015 Salı

Ehem.Öhöm Fark Etmişşşinizdir ki GERİ DÖNDÜK :DD -- İşte Bunun Şerefine Bayadır Güncellemediğim En İyi 10 Oyun LİSTESİNİ Yeniden Hazırlıyorum..

İşte Bunun Şerefine Bayadır Güncellemediğim En İyi 10 Oyun LİSTESİNİ Yeniden Hazırlıyorum...

Bu Listeyi Hazırlarken:

1- Grafik
2-Oynanabilirlik
3-Oyunun Akıcılığı
4-Gerçekçilik
5-Hikaye
6-Önceki Oyuna Göre Gelişimi
7-Multiplayer

------------------------------__________________________________________-----------------------------

1- Grand Theft Auto 5

2- Far Cry 4

3- Battlefield Hardline[Veya Battlefield 4]

4- Call Of Duty Advenced Warfare

5- Fifa 15

6- Driveclub

7- Euro Truck Simulator

8- Counter Strike Global Offensive

9- Assasin's Creed : Unity

10- Dota 2

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder