Kısa açıklama
Sınavlarla boğuşan ve bu sene önemli bir sınava girecek olan Oyun Eleştirmeni bir arkadaşınız./OYUNELESTİRMENİ.BLOGSPOT.COM
Tanıtım
Merhaba Ben Cem Mustafa Selçuk !
Anlayacağınız Oyunları eleştirmeyi oynamayı seven bir arkadaşınızım.

Bu Yıl beni çok aktif göremeyecek olsanızda[önemli bir sınava çalışıyor olacağım] Bunlar



youtube.com/tvoyunelestirmeni
Hayatta övündüğünüz şeyler
Örnekler: Liseden sağ salim mezun oldum, 3 çocuğum var vs.

9 Ocak 2015 Cuma

Bu NE BE ? 320 GB LIK TELEFON SAYGUS V2 [CES 2015 GÜNLÜĞÜ]

Abi çok iyi yaa Henüz Bilgisayarların 200 gb ı geçemeyen modellerinin olduğu dönemlerdeyizde 320 GB NE LAN ? Harbi heralde telefon full HDD olarak tutuluyor şahsen ben HDD olarak kullanırdım hani. GelGelelim Özelliklerine :


Bu Arada Telefonun Adını Bize Duyurduğu İçin CHİP ONLİNE'A TEŞEKKÜRLER HABERİN LİNKİ EN ALTTA







PEKİ TEKNİK ÖZELLİKLERİ NASILDIR Kİ BUNUN :
[Technolabs Ten Bulunup Düzenlenmiştir] :

-Parmak izi okuyucusu
-Kablosuz şarj
-21 megapiksel arka kameralı üst sınıf akıllı telefon
-64 GB dahili hafızası
-128 GB’a kadar kapasiteli microSD kabul eden iki adet genişleme slotu
-320 GB kalıcı bellek
-Android 4.4.4 KitKat işletim sistemi
-Root yetkileri açık bir halde geliyor



FİYATI HAKKINDA BİLGİMİZ YOK ANCAK TÜRKİYEYE GELME İHTİMALI ÇOK YÜKSEK DEĞİL GİBİ GÖZÜKÜYOR.



Kaynaklar:http://www.techno-labs.com/320-gb-hafizali-akilli-telefon-saygus-v2-teknik-ozellikleri/
http://www.chip.com.tr/haber/super-telefon-ces-tanitildi_51794.html







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder