Kısa açıklama
Sınavlarla boğuşan ve bu sene önemli bir sınava girecek olan Oyun Eleştirmeni bir arkadaşınız./OYUNELESTİRMENİ.BLOGSPOT.COM
Tanıtım
Merhaba Ben Cem Mustafa Selçuk !
Anlayacağınız Oyunları eleştirmeyi oynamayı seven bir arkadaşınızım.

Bu Yıl beni çok aktif göremeyecek olsanızda[önemli bir sınava çalışıyor olacağım] Bunlar



youtube.com/tvoyunelestirmeni
Hayatta övündüğünüz şeyler
Örnekler: Liseden sağ salim mezun oldum, 3 çocuğum var vs.

5 Aralık 2014 Cuma

AĞIR ELEŞTİRİ| ULAN TÜM GÜVENİM BOŞA ÇIKTI ! SÖZÜM SANA KONAMI !

Evet Çok mutluyuz geldik :D

Hemde AĞIR ELEŞTİRİYLE en son Call of Duty GHOSTS  için Yapmıştık bunu...

Her neyse

BU NEDİR YA !?

Güvendik heyecanlandık 14 teki facia kapandı dedik daha beteri çıktı,PES 15 HAYAL KIRIKLIĞI


Abi 13 e kadar bırakamadan oynardım PES'i  abi 14 kötüydü ama yanlışlıkla olmuştur didim konami böyle oyun yapmaz didim yapma didim etme didim dinletemedim !

14 deki aynı oyun ağırlaştırılıp yayınlandı birde grafik v.s

Sanki Dünkü çorba :(

BU DA BÖYLE BİR ELEŞTİRİMDİR


SÖZÜM SANA KONAMİ DÜZELT O OYUNU DÜNKÜ ÇORBA DEĞİL BU OYUN OYUN VE BİZ OYUNCULAR KÖTÜ OYUNLARI SEVMEYİZ PİYASADA KÖTÜ OYUNA YER YOK HER NE KADAR YILLARIN PESÇİŞİ OLSAMDA SAVUNSAMDA BU NEDİR YA YAKIŞMIYOR SANA KONAM,İ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder