Kısa açıklama
Sınavlarla boğuşan ve bu sene önemli bir sınava girecek olan Oyun Eleştirmeni bir arkadaşınız./OYUNELESTİRMENİ.BLOGSPOT.COM
Tanıtım
Merhaba Ben Cem Mustafa Selçuk !
Anlayacağınız Oyunları eleştirmeyi oynamayı seven bir arkadaşınızım.

Bu Yıl beni çok aktif göremeyecek olsanızda[önemli bir sınava çalışıyor olacağım] Bunlar



youtube.com/tvoyunelestirmeni
Hayatta övündüğünüz şeyler
Örnekler: Liseden sağ salim mezun oldum, 3 çocuğum var vs.

21 Kasım 2014 Cuma

KONSOL PC TARTIŞMASI VE "İŞTE GELDİM BURDAYIM BEN BU İŞTE USTAYIM" ASSASİNS CREED UNİTY !

Abi bu nedir yav,4 rezaletinden sonra kendimize geldik resmen!
Ubisoft kendini toparladığına "sevindik" umarım Farcry 4 gibi güzel bir oyunuda batırma noktasına getirmessin unutma biz oyuncular iyi oyun isteriz.

Heer ne ise devam edersek oyun güzel cidden güzel

Ubisof artık sadece trailer dışında şeyleride güzel yaptığını kanıtladı.


VE SU TARTIŞMAYA BİR AÇIKLIK GELSİN

KONSOL MU PC Mİ

Biz Oyuncular Olarak güzel grafik iyi dinamik severiz.Ve Tabii ki UCUZ olmalı

Ps4'ün Jaguar işletim sistemi bile grafik ve dinamiği çözüyor,


Ps4 gibi bir PC için 3000 tl veriliyor minimum ve her 2 yılda 1 1000 Tl yenileme ve ORJİNAL! oyun tabii ki 5000 milyar gibi bir fiyat.


SORARIM SİZE

KONSOLDA 5000-1400 =3600 TL KAR DEMEK = 36 OYUN[KALİTELİ]

+ 10 YILDA BİR YENİLE

O YÜZDEN SADECE OYUN İÇİN HAZIRLANAN KONSOLLARI DENEYİN PC DEN ÖNCE 1960 DA KONSOLLAR VARDI UNUTMAYIN !


Not[Sınava 5 gün uyku düzenim bozulduğundan [aşırı ders] 5 gün boyunca yokuz...


İYİ GÜNLER KENDİNİZE İYİ BAKIN



                                                                                               ----- CEM MUSTAFA SELÇUK
                                                                                                                                    [Yönetici-Yazar]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder