Kısa açıklama
Sınavlarla boğuşan ve bu sene önemli bir sınava girecek olan Oyun Eleştirmeni bir arkadaşınız./OYUNELESTİRMENİ.BLOGSPOT.COM
Tanıtım
Merhaba Ben Cem Mustafa Selçuk !
Anlayacağınız Oyunları eleştirmeyi oynamayı seven bir arkadaşınızım.

Bu Yıl beni çok aktif göremeyecek olsanızda[önemli bir sınava çalışıyor olacağım] Bunlar



youtube.com/tvoyunelestirmeni
Hayatta övündüğünüz şeyler
Örnekler: Liseden sağ salim mezun oldum, 3 çocuğum var vs.

19 Eylül 2014 Cuma

ELEŞTİRİ DOSYASI 5 : İNFAMOUS First Light

Yeni çıkan oyunumuz İn-Fa-mo-us First l,ight arkadaşlar açıkca söyliyim beklentim tavan yapmış durumda :D

Özellik Ps2'ye uzanan geçmişi sempatimi arttırıyor özellikle son oyunu Second Son'u İnfamous düşanlarına bir tokat niteliğinde olmasıda sempatimi arttıran durumlardan biri.

Gelişmiş Grafikleriyle Bir " PS4 Oyunu" Tanımına uygun olan oyunumuz yine tam gaz 2. yeni nesil oyunu ile karşımızda...

Oyunu çok incelemedim ama inlecemesemde söyleyebileceğim bir beklentim var, Yine Bir "PS4 OYUNU" Bekliyorum grafiklerin tavan yaptığı "AMD JAGUAR GRAFİK İŞLEMCİSİNİN BAĞIRDIĞI" Bir Oyun Bekliyorum :D


SİZ İNFAMOUS FİRST LİGHT HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ ?


MESAJ-YORUM-EPOSTA-OE.TV RESMİ KANALIMIZA VEYA TÜRK PS OYUNCUSU [BANA] Mesaj Olarak yolla Mesajını YAYINLAYALIM ! :D


SAĞLICAKLA KALIN ! :D

Sınav Stresli Yazarınız :D



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder