Kısa açıklama
Sınavlarla boğuşan ve bu sene önemli bir sınava girecek olan Oyun Eleştirmeni bir arkadaşınız./OYUNELESTİRMENİ.BLOGSPOT.COM
Tanıtım
Merhaba Ben Cem Mustafa Selçuk !
Anlayacağınız Oyunları eleştirmeyi oynamayı seven bir arkadaşınızım.

Bu Yıl beni çok aktif göremeyecek olsanızda[önemli bir sınava çalışıyor olacağım] Bunlar



youtube.com/tvoyunelestirmeni
Hayatta övündüğünüz şeyler
Örnekler: Liseden sağ salim mezun oldum, 3 çocuğum var vs.

10 Eylül 2014 Çarşamba

Apple Pay

Etkinlikte Apple’ın ilk defa tanıttığı bir diğer konu da yeni bir ödeme sistemi olan Apple Pay. Bu ödeme sistemi sayesinde iPhone’umuzdaki Touch ID’yi kullanarak mağazalarda sadece birkaç saniyede ödeme yapmak mümkün olacak.

sihirli elma apple etkinlik iphone 6 pay watch 25 Etkinlik hakkında her şey! iPhone 6, iPhone 6 Plus, Apple Pay ve Apple Watch!

Kasaya gittiğimizde yapmamız gereken tek şey, parmağımızı Touch ID’ye dokundurmak ve 1 saniyeliğine telefonumuzu kasadaki özel cihaza yaklaştırmak. 

sihirli elma apple etkinlik iphone 6 pay watch 26 Etkinlik hakkında her şey! iPhone 6, iPhone 6 Plus, Apple Pay ve Apple Watch!

Öncelikle ABD ile başlayacak olan bu sistemi ülkemizde ne zaman kullanabileceğimizi bilemiyoruz. Bu sebeple şimdilik fazla detaya girmiyorum.

Kaynak: iTurkeyBiz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder