Kısa açıklama
Sınavlarla boğuşan ve bu sene önemli bir sınava girecek olan Oyun Eleştirmeni bir arkadaşınız./OYUNELESTİRMENİ.BLOGSPOT.COM
Tanıtım
Merhaba Ben Cem Mustafa Selçuk !
Anlayacağınız Oyunları eleştirmeyi oynamayı seven bir arkadaşınızım.

Bu Yıl beni çok aktif göremeyecek olsanızda[önemli bir sınava çalışıyor olacağım] Bunlar



youtube.com/tvoyunelestirmeni
Hayatta övündüğünüz şeyler
Örnekler: Liseden sağ salim mezun oldum, 3 çocuğum var vs.

9 Mayıs 2014 Cuma

CALL OF DUTY ADWANCED WARFARE [REZALETİN BÖYLESİ]

Bayadır yazmadığım eleştiri serime yeni bir tanesi ekliyorum.

Call of duty'nin Yeni Oyunu Çıkarma Hikayesi :

CALL OF DUTY GHOST çok büyük umutlarla çıkmıştı hatırlarsanız zira BO II Serisinde oyunu batıran yapımcılar BO I deki ve MW serisindeki başarıyı yakalamak istediler.

SONUÇ: BAŞARISIZLIK. BO II DENDE BERBAT BİR OYUN !
OYUNA EKLENEN KÖPEKLERİN HİÇBİR FAYDASI OLMADIĞINI ANLAYAMAYAN ZEKİ YAPIMCILAR SERİNİN 9. OYUNUNDA GRAFİKLERİ DAHA DA BOZUP
SİSTEM GEREKSİNİMLERİNİ:
6gb ram gibi devasa tutunca oyunda pek tutmadı çıkmasından daha anca 1 yıl geçip sindirilemeyen GHOST'un ardından çıkan Price Online DLC'si Activision'u kurtaramadı.
Ve Hayatının hatasını 1-2 hafta önce yapan activision resmen oyunu bitiren son oyunu duyurdu bana göre seri bitmiştir ama size göre bilemem Yeni çıkan oyun ADVENCED WARFARE(AW1)
tamamen hayal kırıklığı bana göre oyun CRYTEK'İn efsane oyunu Crysis 3 'ün yarı kopyası olan ADWANCED WARFARE SERİNİN SON OYUNU OLMALI VE SERİ BİTMELİ.. !!
TÜM CALL OF DUTY HAYRANLARINI HAYAL KIRIKLIĞINA UĞRATAN ACTİVİSİON SERİYİ YA GÜZEL HALİYLE BIRAKSIN YADA ARTIK İYİ BİR OYUN ÇIKARTSIN BU KADAR DİYORUM YOKSA BU GİDİŞLE ŞİRKET BATACAĞA BENZİYOR.



OYUNUN VERECEĞİ HİÇ BİRŞEY YOKKEN HİKAYE MODUNUNDA PEK PARLAK GÖRÜNMÜYOR ŞU ANDA BU SERT ELEŞTİRİLERİ HAK EDEN ACTİVİSON'A SESLENİYORUM: ŞU OYUNU BİZ ELEŞTİRMENLERE TANITIRKEN GAMEPLAY YAYINLA SPOİLER VERME TRAİLER VERME NE OLACAĞINI GÖRELİM. !!!!









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder