Kısa açıklama
Sınavlarla boğuşan ve bu sene önemli bir sınava girecek olan Oyun Eleştirmeni bir arkadaşınız./OYUNELESTİRMENİ.BLOGSPOT.COM
Tanıtım
Merhaba Ben Cem Mustafa Selçuk !
Anlayacağınız Oyunları eleştirmeyi oynamayı seven bir arkadaşınızım.

Bu Yıl beni çok aktif göremeyecek olsanızda[önemli bir sınava çalışıyor olacağım] Bunlar



youtube.com/tvoyunelestirmeni
Hayatta övündüğünüz şeyler
Örnekler: Liseden sağ salim mezun oldum, 3 çocuğum var vs.

25 Şubat 2014 Salı

Samsung Galaxy S5 TANITILDI!


Galaxy S5 Barcelona ve New York'ta aynı anda tanıtıldı. En önemli özellikleri ise kalp ritimlerini ölçebilmesi, parmak izi tarayıcısı ve su geçirmemesi. S5 5.1 inçlik ekrana sahip ve 1920•1080 çözünürlükte. Ayrıca 16 megapiksel kamerasıyla kamera ve Ultra HD video çekimi yapılabiliyor. S5 Android 4.4 işletim sistemiyle çalışıyor, 4 renk tercihi yapılabiliyor(mavi,beyaz,siyah ve altın rengi), 2.5 Ghz işlemciyle çalışıyor,2 GB ram,NFC,4G ve Bluetooth 4.0'a sahip, yeni "Rich Tone" özelliği doğada gözümüzle gördüğümüz renkleri aynı canlılığıyla kontratını ayarlayarak ekrana aktarıyor, "Ultra Power Saving Mode" ise en temel özellikler dışında her şeyi kapatarak televizyonun 12 saat açık kalmasını sağlıyor, "Children Mode" ise çocuklar için uygun olmayan uygulamalara ulaşmalarına engel oluyor.

S5 11 Nisan'dan itibaren satışa sunulacak.
                                     Tuna
























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder