Kısa açıklama
Sınavlarla boğuşan ve bu sene önemli bir sınava girecek olan Oyun Eleştirmeni bir arkadaşınız./OYUNELESTİRMENİ.BLOGSPOT.COM
Tanıtım
Merhaba Ben Cem Mustafa Selçuk !
Anlayacağınız Oyunları eleştirmeyi oynamayı seven bir arkadaşınızım.

Bu Yıl beni çok aktif göremeyecek olsanızda[önemli bir sınava çalışıyor olacağım] Bunlar



youtube.com/tvoyunelestirmeni
Hayatta övündüğünüz şeyler
Örnekler: Liseden sağ salim mezun oldum, 3 çocuğum var vs.

16 Şubat 2014 Pazar

MUHTEŞEM BİR RENK, MUHTEŞEM BİR SEBEP

Muhteşem bir renk. Muhteşem bir sebep.
Bir (PRODUCT)RED ürünü satın aldığınızda Apple, ödediğiniz ücretin bir bölümünü Afrika'da AIDS'le mücadele için Global Fund'a aktarır.
(PRODUCT)REDGlobal Fund
Her gün 700 bebek dünyaya HIV virüsüyle geliyor. (RED)™, Apple gibi şirketlerle birlikte çalışıp (PRODUCT)RED ürününü geliştirerek AIDS'siz bir nesil yaratmak için mücadele ediyor. Bu ürünlerin satışından elde edilen gelirlerin büyük bir bölümü, Afrika'daki AIDS'le mücadele programlarına yardım etmek amacıyla Global Fund'a gönderiliyor. (PRODUCT)RED, bugüne kadar Global Fund için yalnızca Apple'dan 65 milyon dolar olmak üzere, toplamda 215 milyon dolardan fazla para topladı. (PRODUCT)RED iPod veya iPhone ve iPad için (PRODUCT)RED aksesuarlarından satın alarak siz de katkıda bulunabilirsiniz.
Global Fund ve (RED) hakkında daha fazla bilgi için lütfen RED.org adresini ziyaret edin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder