Kısa açıklama
Sınavlarla boğuşan ve bu sene önemli bir sınava girecek olan Oyun Eleştirmeni bir arkadaşınız./OYUNELESTİRMENİ.BLOGSPOT.COM
Tanıtım
Merhaba Ben Cem Mustafa Selçuk !
Anlayacağınız Oyunları eleştirmeyi oynamayı seven bir arkadaşınızım.

Bu Yıl beni çok aktif göremeyecek olsanızda[önemli bir sınava çalışıyor olacağım] Bunlar



youtube.com/tvoyunelestirmeni
Hayatta övündüğünüz şeyler
Örnekler: Liseden sağ salim mezun oldum, 3 çocuğum var vs.

1 Şubat 2014 Cumartesi

DEĞİŞİK BİR KONU: İNSAN KOPYALAMA

Arkadaşlar bugün size değişik bir konudan bahsedeceğim. İnsanın kopyalanma olayını araştırmaya çok sevdiğim bir yazarın heyecanlı ve yaşadığı bir anıdan yola çıkarak yazdığı kitabı okuduktan sonra başladım. Ve edindiğim şaşırtıcı bilgileri sizinle paylaşmak istedim. Edindiğim bilgilere göre 1996'da koyun Dolly'nin kopyalanmasından sonra 2001-2002 yılları arasında Rusya'da ve Avrupa'da insan ve hayvanların kopyalanması yasaklanmış ama 2010 yılında İtalyan doktor Severino Antinori'nin yaptığı açıklamalara göre doktor üç insan kopyalaması yaptığını ve bunların 9 yaşında sağlıklı bir şekilde Doğu Avrupa'da yaşadığını söyledi. Ayrıca dünyada gizli şekilde insan kopyalayan pek çok gizli şirket var, bu araştırmalar insanlık üzerinde büyük etkiler yaratacaktır. Fakat bu araştırmalara sadece olumsuz yönden bakılmamalı, aynı zamanda bunların olumlu yönleri de görülmelidir. Bana göre bu araştırmalar gizlilikten çıktığında insanlık üzerinde büyük etki yaratacaktır.
                                                                                                                Tuna

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder