Kısa açıklama
Sınavlarla boğuşan ve bu sene önemli bir sınava girecek olan Oyun Eleştirmeni bir arkadaşınız./OYUNELESTİRMENİ.BLOGSPOT.COM
Tanıtım
Merhaba Ben Cem Mustafa Selçuk !
Anlayacağınız Oyunları eleştirmeyi oynamayı seven bir arkadaşınızım.

Bu Yıl beni çok aktif göremeyecek olsanızda[önemli bir sınava çalışıyor olacağım] Bunlar



youtube.com/tvoyunelestirmeni
Hayatta övündüğünüz şeyler
Örnekler: Liseden sağ salim mezun oldum, 3 çocuğum var vs.

10 Aralık 2013 Salı

PS4-XBOX DONANIMSAL KARŞILAŞTIRMA

PlayStation 4 ve Xbox One'ın teknik özelliklerini bir araya getirip, kıyaslama tablosu oluşturduk.
Sony ve Microsoft'un yeni oyun konsollarını duyurması ve yurt dışında satışlarına başlamasıyla beraber oyun konsolu pazarı epey hareketlendi, iki ürünün donanımsal özelliklerini kıyasladık.
xbox one ps4 PlayStation 4 ve Xbox One donanımsal karşılaştırması
Sony PlayStation 4Microsoft Xbox One
Duyuru tarihi: 15.11.2013Duyuru tarihi: 22.11.2013
Optik sürücü: Blu-ray/DVDOptik sürücü: Blu-ray/DVD
RAM: 8 GBRAM: 8 GB
RAM tipi: DDR5RAM tipi: DDR3
RAM hızı: 5500 MHzRAM hızı: 2133 MHz
RAM veriyolu: 256 bitRAM veriyolu: 256 bit
İşlemci: AMD Jaguarİşlemci: AMD Jaguar
İşlemci frekansı: 1.6 GHzİşlemci frekansı: 1.75 GHz
İşlemci çekirdek sayısı: 8İşlemci çekirdek sayısı: 8
İşlemci L2 bellek: 2 x 2 MBİşlemci L2 bellek:2 x 2 MB
Grafik işlemci: AMD Radeon / 1152 shaderGrafik işlemci: AMD Radeon / 768 shader
Grafik işlemci hızı: 800 MHzGrafik işlemci hızı: 853 MHz
Sabit disk: 500 GB 5400 RPM SATA IISabit disk: 500 GB 
Harici depolama: VarHarici depolama: Var
Bulut depolama: VarBulut depolama: Var
Kontrol: DualShock 4Kontrol: Xbox One Kablosuz
Bağlantı: USB 3.0Bağlantı: USB 3.0
Kablosuz internet bağlantısı: Gigabit Ethernet, IEEE 802.11 b / g / n Wi-Fi, Bluetooth 2.1 / NFC yokKablosuz internet bağlantısı: Gigabit Ethernet, IEEE 802.11 a / ​​b / g / n dual-band Wi-Fi (2.4 ve 5GHz) Bluetooth yok / NFC yok
Wi-Fi Direct (cihaz bağlantısı için): VarWi-Fi Direct (cihaz bağlantısı için): Yok
Görüntü çıkışı: HDMIGörüntü çıkışı: HDMI
Güç kaynağı: DahiliGüç kaynağı: Harici
Üretim Süreci: 28 nmÜretim Süreci: 28 nm
Satış fiyatı (yurt dışı): 399 dolarÜretim Süreci: 499 dolar




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder