Kısa açıklama
Sınavlarla boğuşan ve bu sene önemli bir sınava girecek olan Oyun Eleştirmeni bir arkadaşınız./OYUNELESTİRMENİ.BLOGSPOT.COM
Tanıtım
Merhaba Ben Cem Mustafa Selçuk !
Anlayacağınız Oyunları eleştirmeyi oynamayı seven bir arkadaşınızım.

Bu Yıl beni çok aktif göremeyecek olsanızda[önemli bir sınava çalışıyor olacağım] Bunlar



youtube.com/tvoyunelestirmeni
Hayatta övündüğünüz şeyler
Örnekler: Liseden sağ salim mezun oldum, 3 çocuğum var vs.

21 Aralık 2013 Cumartesi

Bana Göre Klasik ,Güzel,Önemli bir oyun Heavenly Sword

Bana göre en iyi oyunlardan biri tartışmasız Heavenly Sworddur.Oyun Hikayesi ve Grafikleriyle Ps3'ün Hakkını Veriyor ve bununla kalmayın Platinum olup Essentials'a girmiştir.

Not:Oyun Ps3'te ilk oynadığım oyunlardan biridir...






Videoumuzu izleyin...

Oyuncu Abi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder