Kısa açıklama
Sınavlarla boğuşan ve bu sene önemli bir sınava girecek olan Oyun Eleştirmeni bir arkadaşınız./OYUNELESTİRMENİ.BLOGSPOT.COM
Tanıtım
Merhaba Ben Cem Mustafa Selçuk !
Anlayacağınız Oyunları eleştirmeyi oynamayı seven bir arkadaşınızım.

Bu Yıl beni çok aktif göremeyecek olsanızda[önemli bir sınava çalışıyor olacağım] Bunlar



youtube.com/tvoyunelestirmeni
Hayatta övündüğünüz şeyler
Örnekler: Liseden sağ salim mezun oldum, 3 çocuğum var vs.

7 Kasım 2013 Perşembe

Veee Karşınızda PS4 ÜN ARAYÜZÜ /TAKİPTE KALIN...! Vİdeo Galeri

Biliyorsunuz Ps4'ün bomba gibi geldiğini yazmıştık arayüzde tamam artık xbox 3-1 geride bence xbox'ın en iyi özelliğide hala kinect :) Bence Win 8 e benzemiş Ps4... Video Galeri/ Gamescom2013 Almanya


                                                 

                                         

Bakalım bizi neler bekliyor :) PS4 OYUN KATALOĞU YAZIMIZ GELİYOR ÇOK YAKINDA...!





Yeni Kanal Yeni başlangıs Takipte kalın :)


youtube.com/cemoyunumda  Bulamayanlar için adım Oyuncu Abi


Facebook= fb.com/cem.m.selcuk










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder