Kısa açıklama
Sınavlarla boğuşan ve bu sene önemli bir sınava girecek olan Oyun Eleştirmeni bir arkadaşınız./OYUNELESTİRMENİ.BLOGSPOT.COM
Tanıtım
Merhaba Ben Cem Mustafa Selçuk !
Anlayacağınız Oyunları eleştirmeyi oynamayı seven bir arkadaşınızım.

Bu Yıl beni çok aktif göremeyecek olsanızda[önemli bir sınava çalışıyor olacağım] Bunlar



youtube.com/tvoyunelestirmeni
Hayatta övündüğünüz şeyler
Örnekler: Liseden sağ salim mezun oldum, 3 çocuğum var vs.

23 Kasım 2013 Cumartesi

Oculus rift- sanal gerçeklik şimdi mümkün!

                                                            OCULUS RİFT EN İYİ SANAL GERÇEKLİK!

öncelikle merhaba demek istiyorum ben bu blogda yeniyim arkadaşlar ilk konum
ilgimi çeken ve çıkınca alcağım oculus rift
oculus rift nedir?
oculus rift bir sanal gerçeklik kaskıdır ve bunun en iyi tarafı oculus VR kar amacı gütmemesidir.başta Kickstarter'dan  Valve'den ve unity'den aldığı bağışla oculus rift'i
hayata geçirmeyi başaran oculus VR'nin yaptığı oculus rift 2014'te satışa çıkacak
ama şimdi demosu mevcut. 
özellikleri:
1080p ekran
360 derece özel ekran
hareket algılama







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder