Kısa açıklama
Sınavlarla boğuşan ve bu sene önemli bir sınava girecek olan Oyun Eleştirmeni bir arkadaşınız./OYUNELESTİRMENİ.BLOGSPOT.COM
Tanıtım
Merhaba Ben Cem Mustafa Selçuk !
Anlayacağınız Oyunları eleştirmeyi oynamayı seven bir arkadaşınızım.

Bu Yıl beni çok aktif göremeyecek olsanızda[önemli bir sınava çalışıyor olacağım] Bunlar



youtube.com/tvoyunelestirmeni
Hayatta övündüğünüz şeyler
Örnekler: Liseden sağ salim mezun oldum, 3 çocuğum var vs.

28 Ekim 2013 Pazartesi

İlk Konumuz !

 Merhaba ben yöneticimiz Cem.m.Selçuk Bugün sizlerle bu bölümde beraber olcağım. !

 Bugün tüm Sony Fanlarını  özellikle oyun sektörünün Konsol kısmında bence 1 numara olan PS4 ürünü ile Karşımıza çıkacak peki bu Konsol karşımıza ne çıkarıcak ?


İşte Teknik Bilgileri ! (http://tr.playstation.com/ps4/features/techspecs/)

BD/DVD Sürücüsü (Yalnızca Okuma)
  • BD x 6 CAV
  • DVD x 8 CAV
AV Çıkışı
  • HDMI
  • Dijital Çıkış (optik)
Ana işlemci
  • Tek yongalı özel işlemci
  • CPU: düşük güç tüketen x86-64 AMD "Jaguar", 8 çekirdek
  • GPU: 1,84 TFLOPS, yeni nesil AMD Radeon™ tabanlı grafik motoru
Depolama boyutu
500 GB Sabit disk sürücüsü.
Giriş/Çıkış
  • Süper Hızlı USBx (USB 3.0) bağlantı noktası x 2
  • AUX bağlantı noktası x 1
Bellek
GDDR5 8 GB
10 Haziran 2013
Tasarımda ve özelliklerde önceden haber verilmeksizin değişiklik yapılabilir.
İletişim
  • Ethernet (10BASE-T, 100BASE-TX, 1000BASE-T)
  • IEEE 802.11 b/g/n
  • Bluetooth® 2.1 (EDR)



 'ün Görünümü     Bu Değişik bir Tarz tasarım Olarak ! İnceiği Hafif Ps2 'yi Uyandırıyor. :)

Bence Dualshock 4 'ün görünümü çok güzel özellikle paylaş düğmesi işe yarıyacaktır ! :) ,







BUDA TANITIM VİDEOSU :) BAKALIM PS4'TE BİZİ NELER BEKLİYOR OLUCAK !

SİZCE NASIL OLACAKTIR ? YORUMLARINIZI ALALIM :) 












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder